Vår Fruktmost PENTAWARDS 2012

Fikk europeisk designpris

VÅR gourmet fruktmost-serien fra Sunniva er tildelt den europeiske Pentawards Bronze-prisen. VÅR-flasken er designet av industridesigner Johan Verde og grafisk design er utviklet av DesignHouse.

Publisert

– VÅR-konseptets løfte er å berike spesielle anledninger knyttet til mat og måltid, derfor var det også svært viktig å gi VÅR en eksklusiv look, forteller merkevaresjef Hanne Viksmo Sværk.

VÅR har med sin unike og elegante flaskeform klart å posisjonere seg tett opp til vin, samtidig som den kommuniserer at den ikke er vin. Flasken har med sin nedtonede grafikk og slanke form, et distingvert og ærlig uttrykk som både gir trygghet for kvaliteten og en eksklusiv fremtoning. Det gjør det ekstra hyggelig å sette VÅR fruktmost på bordet når god mat og drikke skal nytes, heter det i en pressemelding.

VÅR-konseptet er utviklet av FellesJuice i faglig samarbeid med Kulinarisk Akademi, utvalgte fruktdyrkere i Lier og omegn og industriell designkompetanse. FellesJuice er heleid selskap i TINE Gruppa med de fruktbaserte merkene Sunniva, Mana, Noisy, TINE IsTe og Sprett fruktdrikker.

Pressemelding

Powered by Labrador CMS