GeirSkeieFamosa1

Geir Skeie medeier i Famosa Norge

Geir Skeie, som vant Bocuse d`Or Europe 2008 og Bocuse d`Or 2009, er blitt medeier og samarbeidspartner i Famosa Norge AS. Selskapet ble etablert i 2008, daglig leder er Morten Laupstad, som har nesten 20 års erfaring i bransjen.

Publisert

Geir Skeie er nå medeier i Famosa Norge AS.

Firmaet har leveranser over hele landet og har sitt hovedkontor i Trondheim. Morten Laupstad er utdannet kokk samt utdanning fra Norsk Hotellhøyskole, og har blant annet også arbeidet med salg hos Porsgrund Porselen gjennom mange år.

– Tillit og kompetanse

– Det å få Geir Skeie inn som medeier vil tilføre Famosa en kompetanse på fagområder vi er helt alene om å kunne tilby våre kunder. Geir Skeie er genuint opptatt av at produkter som benyttes til presentasjon har en kvalitet og et utrykk som harmonerer med maten og drikken, uttaler Morten Laupstad.

– Kunnskapsrik og løsningsorientert samarbeidspartner

– Famosa har gjennom de årene vi har arbeidet sammen vist seg å være en kunnskapsrik og løsningsorientert samarbeidspartner. I forkant av åpningen til min Restaurant Brygga 11 i Sandefjord kom vi til løsninger ingen andre på markedet kunne tilby, det var også veldig betryggende å vite at vårt valg av porselen og annet tabletop-utstyr kom fra ledende internasjonale aktører med gode referanser. Nå gleder jeg meg til å samarbeide med Morten og utvikle Famosa videre til glede for mine kolleger i det norske proffmarkedet, uttaler Geir Skeie.

Famosa

* Famosa spesialiserer seg på tabletop-produkter, kokkekniver fra Japan og profesjonelt arbeidstøy.

* I porteføljen ligger kjente merkenavn som Tamahagane, WMF Hotel, Bauscher, Schønwald, Tafelstern og Segers. Navnet Famosa er spansk og betyr kjent.

* Eierstrukturen fra 1. januar 2012 i Famosa Norge AS er Morten Laupstad 40%, Geir Karlsen 40 % og Geir Skeie 20 %.

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på magasinet Horeca i dag

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"

Relaterte artikler

    Powered by Labrador CMS