Melange margarin2

Melange med nettsatsing

Norges største margarinmerke lanserer sin egen webkokk på nett. Dermed skulle alle som lurer på hvordan en skal få til en sprø stekeskorpe på biffen og saftig og smakfull kylling, få svar ved å se og lære av Melange-ekspert Tomas E. Karlsen i Mills Proffpartner.

Publisert

Nå kan du oppdatere deg med Melange på nettet. (Foto: Mills)

- Formålet med kampanjen som består av internett og print, er å forsterke oppfattelsen av Melange som eksperten til steking. Gjennom å inspirere og engasjere på en tidsaktuell måte ønsker vi å bygge kunnskap om steking og matlaging i målgruppen. Her kan du få tips og råd om alt fra forberedelser av råvarer, til hvordan du steker og ved hvilken temperatur du bør steke, sier marketingsjef Dorthe Gill Brudvik til Kampanje.com

Danskutviklet

Mills Proffpartner og Melange har utviklet den filmatiserte stekeguiden i samarbeid med det danske reklamebyrået LoweFriends. Mediebyrået Mindshare står for arbeidet med å skaffe trafikk til siden.

- Vi vet at unge mennesker på internett i dag ønsker å bli overrasket og underholdt. Derfor har vi stort fokus på kontinuerlig å oppdatere nettsiden med ny og relevant informasjon, slik at brukeren opplever at det regelmessig kommer nytt innhold, sier marketingsjef Dorthe Gill Brudvik i Mills.

90-årsjubileum

I tillegg til bannerannonsering som skal skape trafikk til nettsiden kjører også Melange en printannonse som skal bidra til å understreke ekspertrollen til merket.

- Melange feirer i år 90 års jubileum, men holder fremdeles stand som det største merket i smør- og margarinmarkedet i Norge med en markedsandel på 24,5 prosent i verdi, hittil i år, sier Linda S. Erlingsen, produktsjef i Mills til Kampanje.com.

Du kan lese mer på Melange sin hjemmeside.

Kampanje.com

"
Powered by Labrador CMS