SoloSunsetBoulevard
SoloSunsetBoulevard

17-åring med Solo på Sunset Boulevard

Solo fortsetter sin storsatsing i USA. Den 17-årige skolejenta Charlotte Bryhn fra Drøbak ble første nordmann til å pryde Solos digitale billboard på legendariske Sunset Boulevard i Hollywood, Los Angeles. I dag gikk startskuddet for kampanjen hvor 22 000 Solo-fans får sine «15 seconds of fame».

Publisert

Charlotte Bryhn (17) og denne beskjeden åpnet showet på Solos digitale billboard på Sunset Boulevard i Hollywood tirsdag.

Med hjelp av en liten gul bil, et entusiastisk crew, en rekke Hollywood-stjerner og deres til sammen nesten ni millioner følgere på Twitter, har Solo til sin store fornøyelse inspirert mennesker i 121 land. Nettsiden Solo.no har hatt besøk fra alle verdenshjørner.

– Engasjementet er både imponerende og inspirerende. Det har vært aktivitet på Solo.no døgnet rundt siden Paris Hiltons tweet åpnet nettsiden, og de siste dagene har det vært helt vilt, forteller Solo-sjef Joakim Sande.

Solos Hollywood-innsats er blitt behørig dokumentert, og sjarmoffensiven har rullet på norske skjermer den siste uken. Det norske folk har tatt utfordringen og strømmer til for å hjelpe til med å gjøre Solo berømt.

17-åring åpner showet

Etter litt teknisk testing av de digitale boardene i går, var det 17 år gamle Charlotte Bryhn fra Drøbak som fikk æren av å være første offisielle ansikt på Solos digitale board i Hollywood. En nyhet hun mottok med jubel.

– Dette er sykt kult!

Charlotte har sett TV-reklamene der Solo er i Los Angeles, men det var hennes far som laget boardet som en overraskelse til henne. Hun går til daglig på idrettslinja på Frogn videregående skole.

– På en skala fra én til ti, er dette en klar tier, sier hun om å skulle kick-starte det gule budskapet på Sunset Boulevard.

Komponerer budskapet selv

Charlotte fra Drøbak blir ikke alene på Sunset. De neste ukene vil flere tusen nordmenn, og også en rekke andre nasjonaliteter, få sine 15 sekunder med «fame» i Hollywood. På Solo.no kan fans av den gule brusen legge igjen sin egen beskjed til verden, komplett med bilde av seg selv.

– Det er fortsatt noen tusen plasser igjen, så her må folk kjenne sin besøkelsestid. Ideen er at alle som vil, skal få sine 15 sekunder med berømmelse, sier Joakim Sande og retter en stor takk til alle som engasjerer seg.

Pressemelding/NTBinfo

Denne jenta og denne beskjeden åpnet showet på Solos digitale billboard på Sunset Boulevard i Hollywood tirsdag. Charlotte Bryhn (17) syns det er "sykt kult" å skulle pryde den legendariske gaten.

"
Powered by Labrador CMS