ElectroluxInspirationRange1

Lanserer Inspiration Range i Norge

Nå lanseres en helt ny produktserie fra Electrolux, Inspiration range, med profesjonelle egenskaper for hjemmemarkedet. Hele kolleksjonen kommer i en ny premium, distinkt og moderne designlinje. Den nye kjøkkenkolleksjonen består av nærmere 200 produkter.

Publisert

Produktene i Electrolux Inspiration Range har blitt testet og utviklet i storkjøkken verden over, der kravene til funksjonalitet og resultat er høyest.

Profesjonelle funksjoner

Lars Erik Underthun under lanseringen av de nye Electrolux-produktene.

– Produktene i Inspiration Range kommer med en rekke nye profesjonelle funksjoner og finesser. Norske kjøkken kan nå bli utstyrt med markedets største kombidampovner, sonefrie kokeplater, intuitive display for induksjonsplater, skreddersydde modulsystemer for matlaging, nye oppbevaringsløsninger som reduserer omfanget av matkasting og oppvaskmaskiner som håndterer alt av oppvask, sier markedssjef Lena Wånemark, Trade Marketing Manager i Electrolux Norge.

Noen av produktene

Inspiration Range-produkter med funksjoner fra Electrolux Professional:

* Kombidampovn bruker en kombinasjon av damp og varmluft, og er en metode som er oppfunnet av Electrolux. Den nyeste modellen har 74 liter og har ni forskjellige nivåer å plassere maten på, slik at du kan tilberede flere ting samtidig. Den kommer også i en kompakt utgave.

* InfintitePro - Unik induksjonstopp med seks forhåndsinnstilte kokesoner som gjør det enklere å lage flere retter samtidig. Kokketoppen kommer også med den nye funksjonen Chef Mode. Inspirasjonen er hentet fra profesjonelle kokker som flytter panner og kjeler mellom ulike temperatursoner, istedenfor å skru varmen opp eller ned.

* InfinitePure - Elegant og stilren induksjonstopp med berøringsskjerm. Den er helt svart når den er slått av, og lyser opp når den blir tatt i bruk. Med InfinitePure behøver du ikke tenke på hvor du plasserer dine kjeler eller gryter. Uansett størrelse kan du plassere kjelene hvor som helst på platen så lenge du dekker over krysset på sonen.

* Colour Range kombiskap som ved hjelp av Twin Tech teknologi holder maten frisk lenger. Foruten et elegant og fargerikt design har kombiskapet en særegen kompressor som holder to separate kjølesystemer i gang, uten at den tørre luften fra frysen benyttes i kjøleskapet. Med optimal luftfuktighet holdes frysen frostfri. Råvarene i kjøleskapet holdes frisk lenger, og resultatet blir mindre matkasting.

* Stillegående og energieffektive ventilatorer utstyrt med sensorteknologi som regulerer hastigheten automatisk.

* Oppvaskmaskiner, kjøleskap, vaskemaskiner og tørketromler er drevet av stillegående elektriske motorer, utviklet for profesjonelle miljøer hvor pålitelighet betyr alt.

Unikt design

Bruk av både farger, materialer, linjer og brukergrensesnitt skaper et konsistent uttrykk på tvers av alle produktkategorier. Målet har vært å finne en balanse mellom enkelhet og eleganse, særegenhet og fleksibilitet.

Den nye kolleksjonen muliggjør komplette integrerte løsninger og fleksibilitet i kjøkkeninnredningen. Display på produkter er linjert vertikalt og horisontalt fra ovner til oppvarmingsskuffer og kaffemaskiner. Dette betyr at produktene oppnår en enhetlig linjering, enten de installeres ”side by side”, over og under, eller som et kvadrat med fire produktenheter. Materialbruk og den distinkte ”Flowlinen”, skaper gjenkjennelse for alle produktkategorier, også for oppvaskmaskiner, koketopper, vaskemaskiner og tørketromler, heter det i en pressemelding.

– Våre markedsundersøkelser viser at 78 % av forbrukerne foretrekker en sømløs kjøkkeninnredning. Derfor har vi store forhåpninger til at denne kolleksjonen vil slå godt an blant norske forbrukere, sier markedssjef Lena Wånemark i Electrolux Norge.

Et intuitivt grensesnitt gir en konsekvent grafisk profil, med forenklede piktogrammer og hvite eller ”amber” LED lys bak sort glass. Hvitt LED lys er spesielt eksklusivt og benyttes på toppmodellene.

Pressemelding

Vil du holde deg oppdatert i horecabransjen?

Bestill et abonnement på Horeca i dag.

"

Åtte ganger i året byr vi på masse nyttig og interessant fagstoff for deg som arbeider på alle nivåer i horecabransjen. I sin 43. årgang er Horeca den beste kanalen til bransjen gjennom magasinets systematiske og grundige dekning av hovedmålgruppene:

• hoteller, kurs-/konferanse- og andre overnattingsbedrifter

• restauranter

• barer og puber

• utesteder

• kafeer

• contract catering

• kantiner

• institusjoner

Bestill abonnement på magasinet Horeca her

Hold deg også oppdatert med vårt gratis nyhetsbrev, som blir sendt ut 1-2 ganger hver eneste uke.

Meld deg på gratis nyhetsbrev her

"
Powered by Labrador CMS