Culina Limited Editions1

Culina.no med Limited Editions

Culina har denne høsten lansert Limited Editions på sin nye og oppdaterte nettside Culina.no.

Publisert

Cabo - den første Limited Editons-lanseringen fra Culina.no.

– Culina har en stund kanskje vært oppfattet som litt traust, en leverandør som har de samme varene på lager, år etter år. Dette har gitt kundene stor trygghet – serviset de bestilte for åtte år siden kan du fremdeles supplere i mange år til. Og slik er det og skal være fremdeles, men med nye culina.no har vi endelig fått mulighet til å vise frem nyhetene våre med det samme de kommer til lager, forteller markedssjef Kathrine Starheim.

Alltid oppdatert

– Utfordringen før var at Culina-boka ble trykket opp hvert tredje år, noe som gjorde kolleksjonsarbeidet ganske vanskelig. En vare burde leve i minimum tre år, og nyheter som kom midt i en periode, fikk ikke plass i boka før neste periode. Nå har vi en alltid oppdatert produktkatalog på Culina.no, og vi får vist markedet at kolleksjonen vår både er spennende og i aller høyeste grad lever, sier Starheim videre.

Limited Editions

– Med nye Culina.no får vi informert kunden øyeblikkelig, noe som gir oss et mye større spillerom når det gjelder produkter. Det du ser på nett, er aktive varer, og det står om det er lagervare, bestillingsvare, skaffevare eller, nytt fra nå av; en Limited Edition. Kolleksjonen vår har fått et bein til å stå på, og det er lettere å snu seg fort, noe som helt klart er en fordel for kundene våre, sier Ole Terje Søbye.

Cabo – ny retroserie

Første Limited Edition-lansering er Cabo – en retroserie i grønnblå og brune farger, med krakelert flate under glasuren, noe som gir en ekstra dimensjon i dekoren. Serien kommer i 14 deler – boller, fat og tallerkener. Vi gleder oss til å finne flere Limited Editions – litt krydder i hverdagen og krydder på bordet!

Les mer på Culina.no

"
Powered by Labrador CMS