Grand Hotel 1874-serien (1)

Grand Hotel med egen velværeserie

I forbindelse med 140-årsjubileet, som pågår på Grand Hotel i Oslo, har hotellet lansert sin egen velværeserie med navnet «1874». – Dette er en helt egen serie unikt for Grand Hotels gjester., sier PR- og markedssjef Kari Hasselknippe.

Publisert

Serien består av shampoo, balsam, shower gel, body lotion, håndkrem og såpe.

Kari Hasselknippe. (Foto: Morten Holt)

– Velværeproduktene som møter deg på hotellrommet, skal heve opplevelsen av oppholdet og vi er stolte over å kunne tilby våre helt egne og unike produkter til våre gjester. Duft og velvære er en viktig del av den totale hotellopplevelsen, og derfor er serien utviklet for å være en sensorisk opplevelse av det vårt hotell står for; tidløs og luksuriøs eleganse kombinert med moderne og overraskende lekenhet, sier Hasselknippe.

For både menn og kvinner

Serien er utviklet i samarbeid med byrået Square, og prosjektleder Anette Miwa Dimmen beskriver 1874-duften som delikat og elegant, samtidig som den er ungdommelig og livlig. Duftbildet består blant annet av amber musk og hvit pepper som gir en krydret fylde til fuktige dufter av kiwi, bjørnebær og fersken.

– Resultatet er en ren, frisk og energi-givende duft som passer like godt til både menn og kvinner, forklarer Dimmen.

Høyt aktivitetsnivå

Tårnsuiten (bildet) og Ibsensuiten på Grand Hotel er pusset opp og renovert denne vinteren. (Foto: Grand Hotel)

Jubileumsåret er et år med høyt aktivitetsnivå og synlighet fra hotellets side. Det første gjestene kan benytte seg av er et eget jubileumstilbud der to personer kan overnatte i et helt nyoppusset superior dobbeltrom for 1874 kroner. Tilbudet gjelder kun 1874 utvalgte netter fra august og ut april 2015. Prisen og antall utvalgte netter er naturligvis ikke tilfeldig valgt, ettersom det gjenspeiler åpningsåret 1874. Som en markering av jubileet, har hotellet også tatt i bruk en historisk heis som frem til i fjor kun har vært benyttet av personalet.

Saken fortsetter under bildet

Ibsensuiten i ny drakt. (Foto: Grand Hotel)

– Heisen inviterer gjestene til å oppleve en reise gjennom 140 års historie, på vei til rommet sitt. I denne får gjestene et blikk inn i noen av de legendariske menneskene som har satt sitt preg på Grand gjennom tidene, forteller PR- og markedssjef Kari Hasselknippe.

Les mye mer om Grand Hotel i den neste utgaven av Horeca (nummer 1 2015)

Lik og følg gjerne magasinet Horeca/nettstedet Horecanytt.no på Facebook og Instagram (søkeord horecanytt)

"
Powered by Labrador CMS