SoloHollywood3nett

Paris Hilton hjelper Solo i USA

It-girl og realitykjendis Paris Hilton gir Solo drahjelp i jakten på verdensberømmelse. Hennes gla`-meldinger på Twitter i dag nådde nær fire millioner fans over hele verden. – Med ambisjoner om å bli kjent utenfor Norges landegrenser, trenger vi hjelp fra folk som har minst like mange venner som oss, sier Solo-sjef Joakim Sande – og referer til Solos status som nasjonalbrus for over fire millioner nordmenn.

Publisert

Paris Hilton gir Solo drahjelp med sine meldinger på Twitter. I dag nådde hennes meldinger nær fire millioner fans over hele verden.

De siste ukene har Solo som kjent latt amerikanere i Los Angeles få høre om – og smake på – den norske nasjonalbrusen. Responsen har vært overveldende, og når målet er verdensberømmelse, er gode venner gull verdt.

– Paris Hilton har delt budskapet vårt med sine fire millioner følgere på Twitter. En amerikaner med norske aner, som atpåtil er superpopulær! Det var helt naturlig for oss å spørre henne om hjelp, sier Joakim Sande, som forteller at samarbeidet med den blonde brusdrikkeren ikke slutter her.

15 seconds of fame

Daglig leder i Solo, Joakim Sande, kan opplyse at Paris Hilton hjelper Solo på Twitter.

Paris Hiltons tweet skulle trekke folk til Solos kampanjeside solo.no, som ble lansert tidligere i dag. På Solo.no kan fans av den gule brusen legge igjen sin beskjed til verden, komplett med bilde av seg selv.

– Ideen er at alle som vil, skal få sine 15 sekunder med berømmelse. Beskjedene fra fansen skal rulle på digitale billboards på Sunset Boulevard i Hollywood, Los Angeles. Med responsen vi har fått hittil, får vi bare håpe at de 22.000 spotene vi har til rådighet er nok, sier Sande.

Dugnadsånden lever

– Ønsket om berømmelse i utlandet er farget av at vi synes Solo er verdens beste brus, og vil fortelle nettopp dét til hele verden.

- Å tolke fremstøtet vårt dithen at vi er på nippet til å lansere Solo for salg i USA, blir å være alt for optimistiske på våre vegne. De siste par ukene har gitt meg noen tilbakemeldinger ingen tabeller i Excel kunne vært i nærheten av å matche. Kall gjerne det vi driver med en uhøytidelig markedsundersøkelse som gir svært umiddelbare tilbakemeldinger, sier Sande.

Og at engasjementet har vært stort i Norge i tillegg til i utlandet, gjør Sande stolt og glad.

– Responsen i Norge viser at dugnadsånden er på topp. Jeg har fått hundrevis av henvendelser fra folk som vil hjelpe oss med å gjøre Solo berømt, og på solo.no skal alle, både de med og uten kontakter hos 7-Eleven, hotellkjeder og i universitetsmiljøer, få gitt sitt bidrag, sier Solo-sjefen.

Pressemelding/NTBinfo

"

Relaterte artikler

    Powered by Labrador CMS